• به فروشگاه محصولات خرمایی تنگسیر مارکت خوش آمدید

محصول برچسب خورده با "شکلات خرمای مغزدار"

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با مغز بادام با روکشی از شکلات خالص سیاه یا تلخ است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در کنار کاکائو تلخ شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
155,000 تومان

خرما شکلاتی توت فرنگی با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرما شکلاتی توت فرنگی با مغز بادام تنگسیر، ترکیبی بی نظیر از خرما با مغز بادام و روکش شکلات با طعم طبیعی توت فرنگی است و مناسب برای پذیرایی و مهمانی ویژه شماست.
85,000 تومان

خرما شکلاتی مخلوط با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی مخلوط با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با روکش شکلاتی در طعم های مختلف کاکائویی، موزی، شکلات تلخ،توت فرنگی، نسکافه، شیری است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در طعم های مختلف در یک بسته یکجا شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
155,000 تومان

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی یا قهوه با مغز بادام تنگسیر ترکیبی جذاب از خرما با مغز بادام و روکش شکلات و نسکافه است و با طعم بیاد ماندنی و خوشمزه آن مناسب برای پذیرایی و جشن های شماست.
85,000 تومان

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با مغز بادام با روکشی از شکلات و نسکافه است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در کنار قهوه شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
155,000 تومان