• به فروشگاه محصولات خرمایی تنگسیر مارکت خوش آمدید

شکلات خرمایی مغزدار تنگسیر یک پذیرایی عالی و به یاد ماندنی

خرمای شکلاتی مغزدار چیست


خرما شکلاتی مغزدار یا شوکو خرما یکی از محبوب ترین محصولات خرمایی تولید شده در ایران شکلات خرمایی مغزدار نام دارد.
خرما بدلیل خواص بسیار زیاد و مغز بادام نهفته در آن از جمله محصولات تولید شده جهت بهبود تغذیه و سلامت همه افراد و به ویژه کودکان است.

خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر در جعبه های بسته بندی شده شکیل و بسیار زیبا وارد بازار شده است که برای دو هدف بسیار مناسب می باشد:
جهت پذیرایی
جهت کادویی
این نوع بسته بندی برای خرما شکلاتی مغزدار با توجه به ظاهر شکیل جعبه های مورد نظر بسیار مناسب به عنوان یک محصول پذیرایی می باشد.
همچنین برای کادویی در مراسم های مختلف نیز می توان این محصول را خریدارای نمود و مهمانان خود را از طعم بی نظیر خرما شکلاتی غافلگیر کرد.


خرما شکلاتی چگونه تولید میشود ؟


تولید خرما شکلاتی از خرمای کبکاب و استعمران است. خرمای کباب بوشهر یکی از بهترین نوع خرما در جهان است و یکی از منابع سرشار آهن ، مس ، منیزیم ، فیبر ، کلسیم ، ویتامین B و یک آنتی اکسیدان قوی بشمار میرود که در جهت بهبود و حفظ ایمنی بدن بسیار مفید است.خرما استعمران یکی از انواع خرما های صادراتی به جهت کیفیت بالایی که دارد  است و زادگاه این خرما شهر های جنوبی و استان خوزستان است. خرمای استعمران به دلیل نیمه خشک بودن خرما شرایط نگه داری آن نیز ساده تر است و می تواند در مدت تقریبا طولانی در انبار و در دمای مناسب نگه داری شود. میزان قند بالای این محصول مناسب برای ورزشکاران است و درصد بالای آهن موجود در آن در درمان کم خونی موثر می باشد.



عرضه اینترنتی خرما شکلاتی مغزدار پذیرایی با قیمت ارزان از کارخانه تا درب منزل شما


قیمت خرمای شکلاتی مغزدار با عرضه  مستقیم خرید و ارسال محصول از درب کارخانه انجام می شود و قیمت ها همان قیمت درب کارخانه است و ارسال رایگان به سراسر کشور انجام میشود.
فروش به صورت عمده نیز انجام می شود.

فروشگاه خرید اینترنتی خرما شکلاتی مغزدار پذیرایی تنگسیر

نظر خود را بیان کنید